Роналду ўзининг Месси билан фарқи нимадалигини айтди

"Ювентус" клуби форварди Криштиану Роналду ўзини "Барселона" ҳужумчиси Лионель Месси билан таққослади.

“Мен Мессидан фарқли равишда турли жамоаларда ўйнадим ва улар сафида Чемпионлар лигасида ғолиб чиқдим. Бундан ташқари 6 марта кетма-кет мусобақа тўпурари бўлдим. Ҳамма футболчи ҳам 5 марта ЕЧЛда ғолиб чиқмаган. Шу боис мен ўзимни бошқалардан фарқли деб биламан. Мессини ҳам ажойиб футболчи сифатида эсга оламиз”, - дейди 34 ёшли португалиялик футболчи.

Эслатиб ўтамиз, Роналду  “Ювентус”га ўтишдан аввал “Реал” ва “Манчестер Юнайтед”да тўп сурган.

Фикрлар

Фикр қолдириш учун авторизациядан ўтинг!
&
Paxtakor va Barsa
16/08/2019 20:52
Yaqinda pul uchun xitoyga kelasa.
&
Sash
13/08/2019 20:26
Kim uzini maqtaydi.
&
Paxtakor va Barsa
16/08/2019 20:55
Axmoq odam! Bitta gapta ranaldo qaysi klubga otsayam kop gol urishi sababi butun bir jamoa faqat ronalduga oynadi. Agar sergeyam oynasa xar qanday klubda gul uraveradi
махмуда Джураева
17/08/2019 08:47
Нима, барса мессига уйнамай, пикега уйнайдими? Тавба мунча нафратни каердан оласиза? Айтганлари ростку, елгонми? У узини мактамаган, журналистнинг саволига жавоб берган. Таржимон шов-шув учун, жалб килиш учун сайтга, атай айнан тепасини ташлаб, интервьюнинг шу жойини куйворади. Натижада Роналду у, Роналду бу.
махмуда Джураева
17/08/2019 08:47
Нима, барса мессига уйнамай, пикега уйнайдими? Тавба мунча нафратни каердан оласиза? Айтганлари ростку, елгонми? У узини мактамаган, журналистнинг саволига жавоб берган. Таржимон шов-шув учун, жалб килиш учун сайтга, атай айнан тепасини ташлаб, интервьюнинг шу жойини куйворади. Натижада Роналду у, Роналду бу.
&
Paxtakor va Barsa
24/09/2019 18:51
Salom sovrin kimga topshirildi
Ynus Qulmurodov
13/08/2019 20:03
Сани мессидан фаркинг факат олифталигинг
&
Hasan fanat pahtakor
13/08/2019 20:37
Messi pepsiku
махмуда Джураева
17/08/2019 08:58
Аслида хар иккаласиям биринчи булишга интилади. Факат Роналду буни яширмайди, Месси яширади. Роналду ники сиртида, Мессиники ичида. Тамом вассалом. Бунинг учун уларнинг бирортасидан нафратланиш керакмас. Хар иккиси бошка-бошка инсон, табиатлари турлича, шунга яраша киликлари бор. Тушуниш ва кабул килиш керак. Иккисиниям хурмат килиш керак, камситиш эмас.
Ynus Qulmurodov
24/08/2019 18:57
БУ РОНАЛДУ ЖА ОШИРИБ ЮБОРАДИДА УНИНГ ШУ КИЛИГИ ОДАМГА ЁКМАЕДИ ...ЭНДИ ФИКРИНГИЗ ХАМ ТУГРИ БОШКА БОШКА ИНСОНЛАР КУПДА